VivanDivan

VivanDivan

onsdag 5 juni 2013

If you like Piña Coladas…

God morgon vänner! Sista dagen den här arbetsveckan. Felix mage verkar vara bra igen. Lugn kväll och natt och full fart nu på morgonen så jag antar att han kan ha varit förstoppad bara. Skönt….

Ikväll har vi sommarfest på jobbet och jag är visst en av arrangörerna igen :) Det blir en liten aktivitet som inte passar sig om man är höjdrädd…vill inte avslöja mer ifall nån liten luring från jobbet skulle läsa här men kul kommer det bli, det är jag säker på.

Och för att höja partystämningen för mig själv lite så ska jag ha min bästa spellista i lurarna på jobbet idag. Börjar lite lugnt med en sån där mys-party-låt som egentligen borde ligga på skäms-listan men jag gillar den och blir glad av den….so feel the flow and take a Piña Colada with me….

Och medans ni lyssnar på den kan ni ju spana in min dagens som består av jeans Circle of Trust, blus Fira och skor Cinti. Skärp B.Belt och armband Hipanema.

DSC_0501DSC_0502DSC_0503DSC_0504DSC_0505DSC_0506DSC_0507DSC_0508

Ha en underbar dar alla underbaringar

♥ Puss & Kram ♥
/Vivvi

1 kommentar:

  1. Den låten var bara underbar! Det var ett tag sedan jag lyssnade på den, lovely text ;-)
    Kram snygging!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar