VivanDivan

VivanDivan

lördag 29 juni 2013

Festivalchick

Tjenixen vänner! Här har vi precis kommit hem från Västerås och Cityfestival. karuseller, svindyra balonger, karuseller, langos, sockervadd, öltält och hög musik. Stämningen på topp i ett soligt Västerås som bjöd på en trevlig dag. Vi började dock på IKEA och Jysk för lite småshopping men resten av dagen har spenderats på festivalen och avslutades precis med lite sushi på nya tallrikar som vi köpte på IKEA. Men mer om det imorgon för här tänkte jag bjuda på min dagens outfit. Sådär lagom boho-festival-chic eller vad man kan kalla det. Trivdes dock väldigt mycket i den här stassen och den kommer bli en favvo i sommar känner jag….

Kjol Fira (fd Spira), linne Valerie och skor Ldir. Massa armband, solglasögon och fjädrar i håret. :)

DSC_1044DSC_1049DSC_1050DSC_1051DSC_1053DSC_1052DSC_1054DSC_1056DSC_1057DSC_1060DSC_1061DSC_1062

Nu ska jag nog slå upp ett glas vin och sjunka ner i soffan med någon bra film. Ha en skön kväll mina vänner

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Hej! Har spanat på den där kjolen länge nu, hur fin som helst! Vad har du för strl och är den normal i strl?
    Tack för en jättebra blogg, läser den dagligen. Du är grym på att mixa dagens! / Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta du! Jag har strlk XS på denna och tycker den är normal i storlek. :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
    2. Tack så mycket, då vet jag!
      Kram
      / Maria

      Radera
  2. Tack för din fina kommentar. Är ofta dålig på att svara tyvärr. Ska bli bättre :)Du är också jättefin och har otroligt coola outfits.

    SvaraRadera
  3. Wow vilken snygg stass, och vad fin du är i håret:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej fina vivvi!
    Galet fin outfit😊
    Jag är dösugen på linnet från valerie...
    Hur är den i storlek?
    Kram Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta! :) Linnet tycker jag är åt det större hållet. Jag har strlk 34 på den och det sitter då bra på mig. Det går ju att dra åt i urringningen om man vill vilket jag fick göra på denna lite för att den inte skulle bli för stor.

      Lycka till :-)

      Kram
      /Vivvi

      Radera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar