VivanDivan

VivanDivan

lördag 8 juni 2013

Grattis Prinsessan Madeleine och Chris ♥

Idag gifter sig vår underbart vackra prinsessa Madeleine med sin Chris och jag har varit som klistrad vid live-sändningarna hela dagen och snart börjar det på riktigt. Min mascara kommer då få sig en rejäl match mot tårarna för när det vankas prinsessbröllop är inte mina ögon torra för det är ju både vackert och lyckligt och bara alldeles, alldeles underbart….jag bara äääälskar det….

DSC_0617

Så vad passar inte bättre än att skåla för brudparet med ett glas Champagne vilket jag kommer göra alldeles strax. Och sen ska jag och min T iväg på lite andra festligheter…kanske inte lika fancy som ett prinsessbröllop men väl en “grisfest” med helgrillat vildsvin och massa säkert trevliga människor. Tror inte jag känner nån då det är en arbetskollega till T som arrangerar men lika kul är väl det ändå.

Men först en stor skål alltså till brudparet idag och ett stort grattis! Må ni leva lyckliga i alla era dagar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

1 kommentar:

  1. Här ska också skålas i champagne....en härlig dag som denna.
    Ha det så kul på festen.
    Kram Titti

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar