VivanDivan

VivanDivan

söndag 2 juni 2013

Stövlar och shorts….tycker jag är snyggt

Halloj därute! Söndag igen och inte alls lika trevligt väder som igår. Har regnat hela natten tror jag och snyft snyft, nu har äppelträden visst blommat klart (eller tappat alla sista blommorna i regnet). Sååå synd att de blommar så kort tid för det är ju så vackert….

Hade tänkt mig en dag ute i tädgården med rabattrens och potatis- och grönsaksodling (vi är lite sena nu redan) men det känns ju sådär i spöregn. Får hoppas det klarnar upp. För övrigt ska Emilia iväg på inte mindre än två kalas som prickats in samma dag direkt efter varandra. Felix har sedan fotbollsträning i eftermiddag och det är något han lääängtar till varenda vecka nu. Han bor med sin fotboll och de spelar tydligen hela tiden på dagis också. Kul…

Ja, det är väl ungefär som min dag kommer se ut. Måste nog jobba lite också framemot eftermiddagen tror jag….

Lite dagensbilder från igår kan ni få såhär i ottan. Det blev top 2nd Day, shorts H&M (förra årets), solisar RayBan och stövlar Ldir. De är sååå tunna i skinnet att de funkar utmärkt i värmen och skönare skor kan man knappt tassa runt i. Önskar mig ett par låga i ljusbeige också men det verkar lite svårt att hitta. Slut överallt. Men visst funkar det med stövlar och shorts? Det tycker jag är snyggt i a f he he….

DSC_0450DSC_0451DSC_0452DSC_0453DSC_0454DSC_0455DSC_0456DSC_0457DSC_0458

Nu är det två små som kommer upp här och är hungriga så frukost it is…

♥ Puss & Kram ♥
/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Godmorgon!
    stövlar och shorts är hur snyggt som helst. hoppas att regnet ger upp snart.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja om man har dina ben är det supersnyggt! Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Snyggt, snyggt som alltid på dig:)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  4. Vill verkligen ha dom stövlarna.. och som jag har letat!!! Blir tokig. Kan tänka mig bruna ljusa eller svarta, höga! Tips? St 38

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar