VivanDivan

VivanDivan

fredag 21 juni 2013

Tänk er lugnet…

God morgon vänner! Ursäkta dålig uppdatering här men internettäckningen är inte den bästa här ute på smultronstället. Vi har det såååå skönt här och lugnet är totalt. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar mina föräldrars sommarstuga och platsen här. Det finns inget stället på jorden som får mig att känna ett sånt lugn och bli sååå avstressad. Det är liksom rofyllt på ett sätt som inte går att hitta någonannanstans. Har ni några sådana ställen där ni kan känna den där totala avkopplingen från vardagen?

Här är lite bilder från i förrgår kväll. När vi kom upp serverades det godaste köttfärslimpan och rabarberpaj till efterrätt. Efter det satt vi ute och spelade Yatzy och hade det bara bra. Det regnade lite men vad gör det…

DSC_0805DSC_0816DSC_0819DSC_0842DSC_0817DSC_0811

Jag får lov att dela upp det här om det överhuvudtaget ska gå att publicera några bilder så det kommer bilder från gårdagen lite senare. Nu ska jag nog gå ner på bryggan med min bok i morgonsolen innan de andra vaknar.

Önskar er en underbar midsommarafton mina vänner

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

1 kommentar:

  1. Glad midsommar !

    Sportfotograf
    http://www.sportfoton.se

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar