VivanDivan

VivanDivan

måndag 3 juni 2013

Att hitta lite nya klädmärken och Arrow

God morgon vänner! Måndag igen och kortvecka igen. Tänk, våren är ju full av kortveckor och klämdagar iår. Himla skönt måste jag säga även om jag älskar mitt jobb och att jobba så känns det lite lyx att få mycket ledighet, speciellt när det är fint väder och man kan vara ute.

Igår hade jag tänkt ta en löpvända efter middagen men T hade jaktmöte och när han kom hem orkade jag inte. Då hade jag nattat två små redan och hade inte riktigt lust att kliva upp och dra på mig löparkläderna igen. Så jag kröp ner i sängen istället och tittade på några avsnitt av nya favoritserien Arrow. Superbra och kan verkligen tipsa om den…han är ju inte så tokig att titta på heller Oliver Queen :-)

Arrow-Season-1

Men nu till något annat. Ni kanske har märkt att det inte är lika mycket Odd Molly här i bloggen längre. Jag har väl inte tröttnat egentligen för jag älskar verkligen Odd Molly och har förbokat en goding faktiskt ur höstens första släpp men det är ju det där att det poppar upp så mycket andra fina märken som man vill testa. Förut körde jag stenhårt på Odd Molly, G-star, Hunky Dory och ChillNorway typ men nu vill jag testa nya saker och man kan ju inte få allt så då får man välja bort nåt och min nyfikenhet har då gjort att jag valt andra plagg före mina gamla favvosar. När det gäller jeans kommer jag nog aldrig gå ifrån G-star. Har provat Please, Circle of Trust mfl men trivs alltid bäst i mina G-star. Men i övrigt gillar jag att hitta nytt just nu. F.A.V, By Marlene Birger, Cindstory, Fira AJ 117 Project, mm och så hittade jag ett nytt märke de tagit in på Tullhuset. Malvin heter det och de gör jättefina och glada tunikor och klänningar i underbara material. Tunikan jag har på mig idag är en Malvin och den är sååå lätt och luftig och jag blir glad av mönstret. Lite pärlborderier på det så blir det lite lyxig känsla och priset var inte heller så farligt. Till den har jag jeans G-star och klackar Cinti.

DSC_0480DSC_0488DSC_0481DSC_0484DSC_0482DSC_0483DSC_0486DSC_0487DSC_0489DSC_0490DSC_0491DSC_0492

Egentligen skulle jag tagit bilder utomhus för att få lite bättre ljus så ni såg färgerna bättre men det får bli en annan gång :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Vilken snygg blus! Det är så kul att se din varierade stil. Odd Molly eller ej spelar ingen roll. Det är bara kul med olika stilar. Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har precis köpt en likadan tunika från Tullhuset, visst är den fin och skön. Blir en klar sommarfavorit.
    Kram
    C

    SvaraRadera
  3. Skitsnygg blus! Det finns mycket fint som inte är OM tycker jag. Även jag har börjat kolla annat.
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar