VivanDivan

VivanDivan

tisdag 11 juni 2013

Friidrotts-skola

Tjena! Nu har jag och Emilia precis kommit hem från mina föräldrar där jag hjälpt pappa med hans nya dator och modem. Självklart bjöds det på hemtrillade köttbullar och svenska jordgubbar också:-)

Killarna i familjen åkte dock hem efter att vi varit på friidrottsavslutning. Felix har provat på Friidrott under våren här och tycker det är superkul. Löpning, höjdhopp, längdhopp, häcklöpning och kula tror jag är grenarna de testat. Och idag var det tidtagning och de mätte hopp och kast vilket de inte gjort tidigare och då blir det ju lite extra sporre. Dessutom riktiga startblock i 60-metersloppet :-)

Efteråt fick alla deltagarna en tisha och festis

Tror verkligen det här är något för min lille prins. Han ser ut att tycka det är sååå kul och det är ju det enda som betyder nåt...idrott ska vara kul!

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar