VivanDivan

VivanDivan

söndag 16 september 2012

Yes, det gick ju bra det där plus uppvisning i .gif

God kvälla alla glada! Jag är jätteglad just nu måste jag säga. Det gick ju helt fantastisk bra idag på certifieringen. Både teori- och praktiskt prov som båda klarades av galant. Heeeeja mig :)

IMG_1977

Såhär glad blir man när man är certifierad i trampetthoppning steg 1 vilket innebär att jag får lära ut och passa på trampett volter och rondat upp till 1/2 skruv.

IMG_1969IMG_1971IMG_1973IMG_1974

När vi kom hem tog T med sig stora E och Felix ut en sväng och jag och Emilia passade på att mysa alldeles själva bara hon och jag. Gissa vad vi fixade till?

DSC_0326DSC_0329DSC_0332DSC_0328

Hela huvudet åkte ner i skålen och för er som inte sett hur hon ser ut runt munnen kan jag meddela att det var chokladmousse vi vispade till, Med myyyycket grädde ska det va. :)

DSC_0333

Detta smaskiga intogs i soffan tillsammans…

DSC_0334

Puss på dig grodan

DSC_0336

Nu har vi precis ätit middag alla fem här hemma och barnen har byggt bana här hemma inspirerade av mammas nya gympakunskaper och har nu uppvisning.

Gympakids

Och kolla…jag fick till en .gif-animation också. Yes, vad jag får “assa” mig själv idag :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Gratulerar! Och för mig som är stel som ett kassaskåp skulle en sån där volt som din son gör innebära sjukhusvistelse;) Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis! Jag visste att du skulle fixa det.
    Kram

    SvaraRadera
  3. GrATTIS , DUKTIG DU ÄR!!
    kram cia

    SvaraRadera
  4. Grattis! Så kul att du fixade det (fast jag trodde inte något annat förstås:)
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar