VivanDivan

VivanDivan

söndag 9 september 2012

Har min bloggbakgrund pajat or what?

God morgon bloggisar! Hinner bara med en snabbis här nu innan vi ska fara iväg. Lovar återkomma med nåt mer vettigt senare men jag måste bara slänga ut frågan angående min bloggbakgrund. Ser den såhär konstig ut hos er också eller är det min webläsare som är knäpp?

bloggsnap

Vad sjutton är det där vita som stör hela bilden. Och skrollar man så följer den liksom med. Kanske dags att göra nåt åt headern överhuvudtaget men jag är så dålig på sånt där. ser så många fina bloggar med fina headers och bakgrunder men är rysligt trött på min. Vill liksom behålla upplägget lite tror jag men kanske lite enklare. Äsch, jag vet inte…kanske får anlita nån webdesigner som har lite mer känsla för det där :) Nån frivillig?

Nu off to today’s work

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Det ser bra ut för mig, inget vitt som täcker. Hade oxå önskat att jag kunde pyssla om bloggen så den blev lite finare.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Här ser det ut som det ska! Inga vita fält på min dator.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ser ut som det ska - inget vitt!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag har vita fält hos mig .. !!!

    SvaraRadera
  5. Jag har också vita fält hos mej !Ha en härlig söndag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Inga vita fält hos mig förutom de där bloggerfly grejorna som följer med när jag skrollar.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej Jag har fått vita fält flera gånger förut när jag läst din blogg. Trodde det berodde på min PC.
    /C

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar