VivanDivan

VivanDivan

måndag 17 september 2012

Träningsvärk…en skön känsla och skrämmande operation flyttad…

God morgon! Är det bara jag som tycker att det är skönt med träningsvärk? Tycker liksom att det känns som man gjort något nyttigt då :-)

Idag har jag nämligen gräslig träningsvärk, främst i armarna men även benen hur man nu lyckas med det av att stå och ta emot gymnaster en sisådär 100 gånger på en helg. Men, tydligen går det om man är otränad som jag he he…

Igår somnade jag himla tidigt. Var helt slut efter helgens strapatser men somnade ändå rätt nöjd. Det är tråkigt att vara ifrån familjen en hel helg nästan såhär och kurs kan bli lite tråkigt men det var samtidigt givande och jag lärde mig massor så det var ju bra. Och eftersom vi flyttat fram vår flytt två veckor känns det lite lugnare på den fronten också…

Kommande dagens-inlägg kanske kommer bli lite trista. Jag har nämligen packat i stort sett alla mina kläder och kört iväg till nya huset och det jag har sparat hemma är inte riktigt i fas med det kyliga höstvädret som kom nu. Fattar inte hur jag tänkte egentligen :) Så det kanske blir lite samma lika här framöver…

Dagens idag blev jeans G-star, top Hunky Dory och kofta By Ti Mo. Skor Primeboots.

P1230917P1230918P1230919P1230921P1230920

Alltså, det är inte bara det här med kläderna som jag är snurrig på just nu. Är nog helt totalvirrigt i min hjärna för tillfället. Vi har fått en operationstid för Felix nu för att operera bort hans bråck och jag var helt säker på att det var nu idag måndag men av en slump tittade jag på lappen igår och det var visst onsdag. Hur snurrig får man bli. Hade ju varit typiskt om vi åkt dit nu idag på morgonen och så hade det inte varit något…Suck, så nu får man gå och våndas i två dagar till. För våndas det gör jag. Även om operationen är jätteliten och minimala risker enligt läkaren så är jag jättenervös. Han ska ju ändå sövas och det känns skrämmande för en mamma…

Men som sagt, det får jag försöka tänka bort tills på onsdag.

Ha nu en skön dag

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. God morgon! Var har du köpt ditt vita halsband Vivvi?
    Mvh A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Halsbandet har jag köpt på Tullhuset Living i Västerås och det är från Unica of Sweden. Finns i webshoppar också har jag sett...

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  2. Snyggelisnygg idag med ..gör inget tror dina kombosar framöver kommer vara varierande ändå som alltid !
    Ja fyy för att söva sina barn men det går bra de är så proffsiga..de berättar i detalj vad som händer men javisst är man nervös orolig !!

    All lycka till önskar jag er iaf

    KRAAAM
    / Tina

    SvaraRadera
  3. Så fin du är trots att utbudet är begränsat pga flytt. Det kommer att gå fint för Felix, och dig. De är duktiga på att förbereda så både barn och föräldrar blir trygga. Sedan tycker förstås alla föräldrar att det är jobbigt vid det definitiva ögonblicket. Kram!

    SvaraRadera
  4. Kommer gå bra för lillkillen men förstår din oro.
    Ps Din " bolle" där bak i håret, är det den stora eller lilla bollen du använder? Jag har den lilla men får inte till det. Antagligen för mycke hår.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror det är en liten donout. Köpte den på H&M för typ en 20a. :) Finns flera olika tekniker för att få till det. Kan ju köra en demo här snart :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar