VivanDivan

VivanDivan

onsdag 26 september 2012

ChillNorway Jannicke…i packpausen

Oj oj oj, här är det fullt packkaos just nu. Nu är det liksom slutspurten inför flytt på lördag så jag har röjt på bra här nu sen jag kom hem från kursen. Phuuu men det känns inte helt hopplöst i a f. Har dessutom fixat så jag kan vara ledig på fredag och får då alltså en hel dag extra på mig. Man vill ju liksom grovstäda lite också och ställa allt som ska flyttas på ett ställe liksom så “flyttgubbarna”  bara kan plocka grejerna.

Kände dock nu att jag behövde en liten paus då nacken, axeln och ryggen värker något gräsligt så spikmattan åkte fram en sväng. Och så kan jag ju passa på att blogga samtidigt och visa vilken poncho-tröja det blev till slut. Minns ni att jag frågade här vilken ni tyckte var snyggast. Tack för alla smakråd och det blev ju då…

Jannicken från ChillNorway. Härligt brun färg som blir användbar till mycket. Och jättemjuk och skön var den. Hittade den på Tullhuset Living i Västerås där de även hade Vinnien och jag provade båda. Vinnien var också supersnygg och lite mindre och kortare i modellen. Jannicken är ruskigt stor i storlek. De hade inte fått in nån XS så jag provade S och den är kanske något stor men jag tycker inte det gör något. Ska ju vara lite oversize. Till har jag jeans från G-star och skor Swedish Hasbeens. Sjalen är Beck Söndergard också från Tullhuset…

P1240003P1240004P1240005P1240006P1240007

Imorgon är det jobb igen och packning på kvällen. Min söta gympaledarkollega M lovade att ta gympan själv imorgon så jag får tid att packa. Tack söta om du läser :)

Nehej, det här duger inte. Nu måste jag fortsätta nån timme till. Har några kartonger kvar tänkte jag men sen är de slut och imorgon måste jag skaffa fler.

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Pust och stånk, blir trött bara att läsa om det! Jag har nog med att ändra om garderoberna och packa fram och bort kläder...

    Bra val på tröjan, jättesnyggt!

    Kram och lycka till med flytten!

    SvaraRadera
  2. Hua, jag är inte avund på själva flytten, men huset skulle jag vilja bo i :)
    Jannicke är ruskigt snygg på dig måste jag säga.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Usch för att packa och flytta! Det är när packningen ska göras som man inser hur mycket skit man har;) Snygg är du i vanlig ordning! Kram

    SvaraRadera
  4. Jättemysig tröja! Tack för tipset om G-Star....det får bli en tur till Frölunda Torg =)

    Kram!! /Sanna

    SvaraRadera
  5. Hej, så mycket kläder du köper, hinner du använda allt?Jannicke ser gosig ut skön nu till hösten.Ha det gott Lena

    SvaraRadera
  6. Vad fin ponchon var, vilken färg har du???
    kraM cIA

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar