VivanDivan

VivanDivan

torsdag 13 september 2012

Aj, hur lyckas jag med allt?

God morgon vänner! Idag är jag betydligt lugnare än igår kan jag säga. Ringde och pratade med vår hyresvärd till huset vi bor i nu (Jag vet att jag fått frågan och ja, vi hyr huset vi bor i nu.) Och de har inte ens börjat söka nya hyresgäster och det var absolut inga problem att bo kvar två veckor till och det ger mig ett skapligt andrum. Sååå himla skönt. Nu känns det inte helt omöjligt i a f och igår var det faktiskt roligt att packa när man inte hade den där överhängande stressen över sig. Så nu är det roligt igen… :-)

Men förstås ska det hända nåt nu på morgonen bara för det. Gaaaah…Var ner i tvättstugan och skulle sortera lite tvätt för att slänga in en maskin. Vi har en sån där stor tung trappstege står därnere och den vickade rakt i huvudet på mig. Fy tusan vad ont det gjorde och det snurrade rejält ett bra tag. Nu har jag värsta bulan och grymmaste huvudvärken. Känner mig lite yr dessutom så jag hoppas det inte är nån himla hjärnskakning. Får se hur det går idag på jobbet….

Vad har jag mer hunnit med då på morgonkvisten. Jodå, minsann innan huvudskadan var jag riktigt huslig och sydde ihop ett litet hål som jag hade under ärmen på min blus jag har på mig idag. Jojo, ibland kan hon den där Divan :)

Blusen alltså en lagad Hunky Dory, jeans G-star (lööööv the colour på dessa) och skor Swedish Hasbeens. Jackan är också Hunky Dory…

P1230907P1230908P1230909P1230910P1230911P1230912P1230913P1230914P1230916P1230915

Nehej, nu ska jag vingla ut till bilen och åka till jobbet…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

10 kommentarer:

  1. Vad skönt att hyresvärden var förstående och det löste sej ,så du slipper stressa ihjäl dej.Ajaj gör ju bara så himla ont att slå ihuvedet.Håller tummarna så att du inte får ont i huvudet senare idag,Himla snygg outfit.Bara så lovely.Ha en härlig torsdag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen jättefin höstfärg på byxorna!
    Ha en bra dag Vivvi!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Wow vilken snygg outfit !! Riktigt snygg färg på byxan & jackan Too die for!!! JUST LÖÖÖVE IT ALL !! Osis med stegen hoppas det inte blir nåt mera av smällen !! Tur det finns snälla människor som gör att det blir lite lättare i tillvaron skönt med lite andrum inte pressen på flytt så snart, nu kanske ni hinner ändå men bra med xtra tid!!
    Ha en fin dag hoppas värken ger sig

    Kraaam på dig snyggis

    SvaraRadera
  4. Men vad skönt att få lite bättre tid på sig.Panikstress är absolut ingen höjdare.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vad snygg du är! Väldigt snygg kombo vivi! Kram Nilla

    SvaraRadera
  6. Supersnyggt var dethär på dig! Hoppas du mår bättre nu och ingen hjärnskakning! Ta väl hand om dig! Kram från din vän i Finland, Gunilla

    SvaraRadera
  7. Hej, så fin du är i detta mvh Lena

    SvaraRadera
  8. Snyggt!! : ) Var har du köpt dina superfina jeans?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Halloj! Jeansen finns bl a på MQ. :-)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
    2. Halloj! Jeansen finns bl a på MQ. :-)

      Kram
      /Vivvi

      Radera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar