VivanDivan

VivanDivan

onsdag 19 september 2012

Nervös inför operation idag

God morgon alla söta! Precis nu sitter jag här på sjukhuset och väntar på att Felix ska få komma in på operation. Han har precis fått lite medicin och snart ska vi gå och byta om. Det är tydligen bara EN förälder som får följa med och det känns lite sådär tycker jag. Felix fick förstås välja om mamma eller pappa skulle följa med in och han valde mamma. Men jag förstår verkligen hur T måste känna sig när han får sitta kvar i väntrummet. Jag hade nog blivit helt knäckt om jag inte fick följa med honom när han ska sövas. Hua, såna val tycker jag inte man ska behöva få ta….

Sedan kommer vi bli kvar här hela dagen och får åka hem igen runt tre-tiden. Jag har tagit preliminärt ledigt resten av veckan ifall han inte känner sig kry. Kan kanske vara skönt för honom att få ta det lugnt ett par dagar…

Dagens idag innan operationsstassen (som ni INTE kommer  få se :-)) består av tröja Hunky Dory, jeans Circle of Trust och skor Prime Boots.

P1230943P1230939P1230940P1230941P1230942

Vi hörs senare. Nu håller jag på att gå upp i limningen så nu kan jag inte skriva mer.

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

11 kommentarer:

  1. Åh förstår dig, inte kul när ens barn behöver sövas. Hoppas ni får en bra dag på sjukhuset , barn brukar vara duktiga på att bli friska snabbt. Jättefin den där tröjan. Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Lycka till lille Felix!! Wow Vivvi! Snyggaste outfiten på länge!!
    Kram Viktoria

    SvaraRadera
  3. Lycka till lille Felix.Inta skoj när ens barn ska sövas.Lycka till på sjukhuset och ha det så bra ni bara kan.Kanon snygg outfit.Styrkekramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Stort lycka till idag! Allt kommer gå bra! Förstår att det känns jobbigt!

    Galet snygg den där tröjan ju! VILL HA!!! KRAM

    SvaraRadera
  5. Hoppas allt går toppenbra med lillkillen! Som förälder är det ju alltid nervöst med sådana saker man inte har helt kontroll på men han repar sig säkerligen gott efter narkosen, men sömnig blir man. kram Milla

    SvaraRadera
  6. Skönt när operationen är över....läcker tröja!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  7. Skönt att er oroliga väntan snart är över. Jag är säker på att allt går bra för lille Felix och att ni snart får pusta ut. Tröjan är superläcker. Kram!

    SvaraRadera
  8. Hoppas allt har gått bra idag, det är jag säker på! Vilken jättesnygg tröja!

    Kramar

    SvaraRadera
  9. Hoppas lillskrutten mår bra efter operationen! Snygg dagens! Kram

    SvaraRadera
  10. Hej! Jag hoppas att ni är hemma och lillkillen mår bra.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Hoppas allt gick bra i går!
    Jag förstår din oro. Jag glömmer aldrig när de skulle söva min lilla treåring, nu är han sjutton...
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar