VivanDivan

VivanDivan

tisdag 25 september 2012

Missoni-flopp och “dead in the brain”

Halloj alla bloggisar! Jag hann inte blogga imorse för jag försov mig för första gången ever tror jag. Vaknade av Ts mobil en halvtimme senare än jag brukar gå upp så det känns nu som hela dagen blev förstörd. Måste få snooza min halvtimme varje morgon annars går det inte…Dessutom åkte jag fel när jag skulle till konferensanläggningen och höll på att komma försent och jag AVSKYR att vara sen och stressad. Dessutom skulle jag göra en flyttanmälan till ett visst telefonbolag och fick lite skumt bemötande (men det är en annan historia som får berättas en annan gång :)) Så den här dagen har varit rätt irriterande.

Så nu är jag rätt mosad i huvudet och har en halvtimme till nästa pass innan middagen och det kommer bli en tuff höst med mycket plugga och insatser i form av inlämningsuppgifter och grupparbeten. Pust, just nu undrar jag vad jag gett mig in på egentligen….????

En dagens ska ni få i a f. Jeans G-star, blus Odd Molly Grandmas Old Lace blouse strlk 1, stövlar Art.

P1230976P1230977P1230978P1230979P1230981P1230984P1230985

Var det förresten nån som lyckades norpa nåt från Missoni-kampanjen på Lindex? Jag gjorde ett tappert försök igår både klockan 18 när kampanjen släpptes på nätet och senare klockan 24 då de hade påfyllning. Men icke. Fattar inte vad de hade för skumt kö-system. Var nere på plats 20 typ men så vips hade man hoppat bak till plats 3000 igen och så höll det på. När jag väl kom in var allt redan slut. Knepigt och det som stör mig att det säkert finns folk som går in för att köpa så mycket de bara kan och sen sälja dyrt på Tradera. Usch, sånt ogillar jag….

lindex

Nu off to next working session

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Det var knasigt via nätet men lyckades handla några saker...och lite mera på Lindex-affären imorse.
    Trist det där med att folk handlar o sedan omgående lägger ut det på Tradera.....
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Jag lyckades aldrig heller gå in på nätet, höll på en timme utan framgång, precis som du beskriver. SÅÅÅ SURT! Tur jag lyckades haffa en massa fint ändå ;-)
    KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Kollade oxå nätet och där var ju det mesta slut. Sen åkte jag till stan på eftermiddagen för att märka att där fanns allt. I min lilla stad är det inte många som ens vet vad missoni är. Köpte dock inget än.. velar.. Men jag kan alltid handla åt dig om du vill ;)

    Kram pernilla

    SvaraRadera
  4. Håller med dig Vivan! Kollade precis på tradera, där finns hur mycket Lindex Missoni som helst. Fy farao!

    SvaraRadera
  5. Ful- shopping verkligen att köpa upp o sälja vidare. Hoppas ingen köper! Blir lite nyfiken på vad du ska gå för utbildning?! Jag försöker själv göra en utbildningsplan för att bli projektledare. Hur det nu ska gå... Kram Milla

    SvaraRadera
  6. Misslyckades med men gick på frukostshopping i staden imorse och är väldigt nöjd:)

    Hoppas du hittar det du vill ha i butik ändå, de verkar ha mycket kläder


    Kramar

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar