VivanDivan

VivanDivan

fredag 7 september 2012

Att älska så det värker

Ibland blir jag sådär lite överväldigad av hur mycket jag älskar mina små barn. Speciellt när de sover och jag ligger och tittar på dem. Jag älskar liksom så mycket att det värker i hela mig. Jag skulle verkligen göra allt för de här två små…

kidsen_sover

God morgon på er förresten! Här blir vi hemma ytterligare en dag för Felix har fortfarande kvar prickar på ryggen. Tyckte det såg bättre ut igår men idag är de tillbaka. Vet inte riktigt alls vad det kan vara men han verkar inte ha besvär av dem och har ingen feber. Men tänkte det var bäst att vi är hemma idag också. Och det passar rätt bra för idag kommer leverans med ett stycke bubbelbadkar. T ska iväg på nån fotbollsturnering för “målare” i Stockholm hela dagen och bankett på kvällen så vi får hitta på nåt mys själva här hemma ikväll. Blir nog garanterat fisk till middag :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. ♥ visst är det så det kommer över en hur mycket man älskar de bästa som finns sina barnen jag kan kolla ihjäl mig på dem fast mina börjar bli stora nu så kan jag aldrig se mig mätt på dem ♥

    SvaraRadera
  2. Det är ju det där fina mammahjärtat.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Visst kommer det över en hur mycket man älskar sina barn-Är ju det bästa som har hänt.Vad underbart med ett bubbelbadkar....Önskar dej en mysig fredag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar