VivanDivan

VivanDivan

fredag 14 september 2012

Vad sjutton är detta?

Tjenixen bloggisar! Efter ett tre timmar långt teoripass på kursen med korvstoppning om träningsplanering, skador, voltteknik mm har vi nu checkat in på ett supermysigt gästgiveri och det blir nog plattfall i säng för jag är helt slut. Imorgon blir det mer praktik i gympahallen. Ska bli kul. Bara jag slipper prova på voltandet själv så är jag nöjd :-)

Men nu har jag en fråga till Er bloggisar! På vårt rum (tre brudar är vi som delar rum) finns en mojäng på väggen som jag aldrig sett förut...

Ska man sitta på den?

Köra cool-stilen på den

Knyta skorna (om man hade haft snören d v s)

Eller kanske hjälpmedel för att få av sig dojsen?!!

Det är frågan....???!!!

Natti natti bloggisar

Puss & Kram
/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Det var en märklig pryl! :-)
    Jag har ingen aning, men är väldigt nyfiken... Hoppas någon vet.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas på att få reda på svaret! Frågade ni på hotellet?
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar