VivanDivan

VivanDivan

måndag 17 september 2012

Veckans Kombo

Hepp hepp i stugorna! Vad gillar ni bloggar med hälsningsfraser som “God morgon”. “Halloj”, “Tjingeling”. “Tjenixen” eller dylikt? Jag tycker själv det är lite trevligt men ibland känns det lite fånigt. Precis som att man skriver brev till nån men ändå inte. Tycker bara det känns ännu konstigare att börja skriva om nåt utan inledning liksom…ja ja…lite småfunderingar såhär på kvällskvisten :)

Tänkte jag skulle slänga ut en Veckans Kombo som jag knåpat ihop. Är välidgt inne på bruna toner nu känner jag. Till hösten blir jag alltid beige, brun och grå innan det svarta tar över till vintern. Så den här kombon skulle jag gärna ha i garderoben. Bruna varma toner och så lite accent-grönt i halsbandet. Gillar’t….

w1238

Jeans G-star Lynn Skinny COY finns hos Nelly

Halsband Icon Design finns hos Creative Lounge

Stövlar Novita finns hos Scorett

Tröja ChillNorway finns hos TintinStyle

Nu ska jag kika på en film på datorn. Hoppas ni får en finfin kväll raringar så hörs vi imorrn

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Snyggt! satt också och gjorde collage i kväll:) kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Åh vilken läcker CN-tröja! Måste kollas in! Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar