VivanDivan

VivanDivan

torsdag 27 september 2012

Lite mer Missoni…man har lite tur ibland :)

God morgon bloggisar! Kommer ni ihåg att jag skrev om att jag satt i kö när Missoni-kollektionen släpptes i måndags? Skrev om det här.

Tack söta ni som kom med erbjudande att kika i era småstäder där det visst fanns kvar. Era erbjudanden fick mig faktiskt att åka in till vår egen lilla Lindex i min lilla pyttestad. Och tänk, där fanns det faktiskt jättemycket kvar. Inte alla storlekar men som sagt mycket. Blev en sväng till provrummet i lugn och ro och jag blev kär i det mesta jag provade. Älskar det där sick-sack-mönstret som är deras signum och färgerna är ljuvliga. Dessutom var klänningarna som jag spanat in över förväntan i modellerna om än väldigt stora. Provade XS och den ena var t o m lite stor…

DSC_0428

Lite shoppat blev det också faktiskt. :-)

DSC_0429

Klänning till Emilia som hon blev jättelycklig över. Den glittrade ju i guld :-)

DSC_0431

Två klänningar till mamman. Älskade båda. Perfekta på jobbet…

DSC_0432

Sen kunde jag inte låta bli den här myskoftan som var sådär lagom oversize och mjuk och go.

DSC_0434

Ett litet armband i glada färger fick också följa med sådär i farten :)

Är väldigt nöjd över mina Missonisar :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Åh GRATTIS!! Jag kollade på nätet men där tog ju allt slut direkt... Har inte orkat till någon butik, här i Stockholm är nog allt slut överallt tyvärr.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. GRATTIS till finfina KÖP! ÅH, den söta flickklänningen har jag jagat till mina tjejer, storlek 128 och 116 försökte jag få tag i utan framgång....om du ser dessa får du gärna hojta till ;-)
    KRAM snygging!!

    SvaraRadera
  3. Hos oss fanns det bara flickstrl till 128! min behöver minst 140! Gjorde också ett par fynd till mig!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Snygga köp!!!

    Jag köpte koftan till min lilla tjej och den stickade oversizetröjan till mig.. Väldans nöjd!! Skulle velat ha klännigen du köpte till dig och din E men de var tyvärr slut i min och lillskruttans storlek...

    Kram MIA

    vaniljochsocker.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. Grattis till allt det fina du hittat! Jag lämnade faktiskt tillbaka min omlottklänning. Kände inte det var jag. Kram nilla

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar