VivanDivan

VivanDivan

torsdag 27 februari 2014

Pretty in pink

Hej alla glada! Här är vi hemma idag också men lilla skruttan mår i a f lite bättre idag och orkar vara uppe lite. Igår var jag jätteorolig för hon hade verkligen jättehög feber och just den där huvudvärken som barn normalt inte brukar få. Men som sagt, idag mår hon mycket bättre och febern har sjunkit så det går åt rätt håll här hemma :-) Nu hoppas vi bara att Felix och vi andra slipper. Jag åker ju till London imorgon och det är inte kul att åka ifrån de små om de är sjuka. Det skulle vara jättejobbigt.

Satt här lite på morgonen och surfade runt bland allt underbart vårnytt i webshopparna och den färg jag älskar allra mest på våren och sommaren är rosa. Kommer ju alltid igen i olika nyanser och iår verkar det vara det lite smutsigt blekrosa som gäller. Helt fantastiskt fint tycker jag och jag plockade ihop ett gäng favoriter som jag tänkte bjuda på här…

Håll tillgodo…

Först ut lite toppar i olika prisklasser. De två översta är från By Malene Birger och kostar 799 resp 1299 kr

 

ByMaleneBirger-799bymalenebirger-1295

Tullhuset Living kan man klicka hem dessa två fina från Pieszak. 799 resp 899 kr

pieszak-759-tullhuserpieszak-899-tullhuser

Från Diesel med V-ringning och indiantryck. 499 kr (Nelly) och fin Zoul från MQ 199 kr med söt text.

diesel-499MQ-Zoul-199

Sen går vi vidare till ett par fina blusar. Först ut en budget från H&M 249 kr och en rejäl lyx från Schumacher 2499 kr (Nelly)

hm-249Schumacher-2402-nelly

Odd Molly har flera blusar i just denna blekrosa och detta nedan är min favorit. 899 kr kostar den

oddmolly-899-tullhuser

Och så har vi lite stickat. De två första från Odd Molly 1699 resp 1799 kr

oddmolly-1795oddmolly-1699

Hittade en supersöt med lite bling på axlarna från Even & Odd (Zalando) 389 kr och en mysig tröja från HunkyDory 1399 kr (Nelly)

Even&Odd-389HunkyDory-1399-tullhuser

Tre söta klänningar till sommarens fester. Elise Ryan 499 kr (Nelly), Even & Odd 489 kr (Zalando) och Lili London 299 kr (Nelly)

eliseRyan-499-nellyEven&Odd-489LiliLondon-299

En rosa skinnjacka vore ju inte så dumt. Här är tre olika varianter som jag tycker var fina. Alla från Zalando och är från märkena Goosecraft 2395 kr, Muubaa 4295 och Superdry 2395 kr.

Goosecraft-2395Muubaa-4295Superdry-2395

Denna fina kappa från H&M tycker jag också var jättefin. 499 kr

hm-499

Och så till sist två par fina jeans. Första från Sisley 329 kr och de andra från Roxy 849 kr. Båda Zalando

Sisley-329Roxy-849

Som sagt, tycker denna blekrosa är sååå himla fin. Vad tycker ni?

Puss & Kram

/Vivvi

1 kommentar:

  1. Blekrosa gillas....bäst tycker jag om Malene Birger topen längst upp till vänster och Odd Molly-blusen.
    Köpte idag en billig top med spets i blekrosa på H&M 99 :-.
    Ha det så härligt i London....en underbar stad.
    Kram Titti

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar