VivanDivan

VivanDivan

torsdag 20 februari 2014

Det där med hemlängtan

God morgon alla söta! Idag är sista dagen här och de här dagarna har gått jättefort även om de varit långa och tuffa. Men nu ska det i a f bli skönt att komma hem. Jag har inte hunnit reflektera och längta så mycket den här veckan men just nu, när det är morgon, jag är lite trött efter långa arbetsdagar och späckat schema känner jag verkligen den där hemlängtan-klumpen. Längtar efter att få krama på mina små och snooza deras doft. Det värsta är nog att jag inte ens kommer få träffa dem ikväll utan kommer komma hem till ett tomt hus sent sent ikväll. T ska nämligen på whiskey-provning ikväll med min pappa (de fick båda det i julklapp) och det blir lite svårt att ta sig hem efter det samt att det kanske blir sent och barnen behöver komma isäng så de sover allihop inne i stan inatt hos mina föräldrar. Så det blir en kväll till utan familjen och ikväll kommer jag längta ihjäl mig tror jag. Men men, om ett dygn och lite till får jag ju se dem igen och imorgon blir det fredagsmys deluxe känner jag.

Dagens igår kan ni få här och den bestod av blus Stylelevel, jeans G-star, skor Ash och kavaj/jacka Fornarina.

DSC_0095DSC_0099DSC_0102DSC_0106DSC_0107DSC_0109DSC_0112

Nu ska jag ta och packa ihop här och äta lite frukost och sen blir det utcheckning och iväg till kontoret här. Önskar er en underbar torsdag alla fina

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar