VivanDivan

VivanDivan

söndag 2 februari 2014

Ellen…vilken röst!

God morgon raringar! Såg ni på Melodifestivalen igår? Det gjorde vi här hemma. Chips, ostbollar och godis var laddat och alla (utom kanske T) var laddade. Dock lite av en besvikelse. Jag fastnade inte alls för programledarna tyvärr. De försökte verkligen och bjöd på sig själva men nej, det har funnits bättre. Tyckte Nour kunde haft en lite mer “glammig” outfit kanske också. Mello ska ju vara glitter och glamour och det är ju så kul att titta på vackra klänningar och kanske inte kängor…aja, det får funka. Jag var inte heller så förtjust i bidragen igår. Det mesta var faktiskt riktigt dåligt. Gillade Helena Paprizous låt och Yohio var ju väntat att han skulle gå vidare till finalen men Ellen Benedictson…åååå vilken röst…Min solklara favorit och helt rätt att hon gick direkt till final. Grymt bra och jag undrar jag om vi inte såg vinnarlåten redan igår…mmmm, vi får se. Emilia var i a f lyckligast av alla här när Yohio gick till final och hon insåg att hon kommer få se honom live på Friends Arena i mars på den stora finalen som vi ska på. Vilken lycka för min lilla sjuåring :)

Men Ellen…mmmm hon blir farlig…

1510768_3841200245893_653210183_n

Nu blir det lite te och ett avsnitt av Blacklist innan det är dags att fara iväg på barnkalas på lekland. Ha en fin söndag alla rara

Puss & Kram
/Vivvi

1 kommentar:

  1. Ellen blev även min klara favorit, vilken röst och vilken utstrålning. Håller med dig i övrigt.
    Kramar

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar