VivanDivan

VivanDivan

söndag 16 februari 2014

Utedagens Saint Tropez-budget igen

Hej vänner! Nu har jag en vääääldigt nervös liten sjuåring här hemma som ska iväg och spela sin allra första match i innebandy. Poolspel står på agendan vilket innebär att det är ett antal lag som träffas och spelar matcher som en miniturnering. Dock räknar man inte mål när de är såhär små utan de ska spela för att det är roligt. Det är huvudsaken. Men nervös kan man ju vara ändå och lilla snuttan har dessutom lite beslutsångest då hon har jazzdans i eftermiddag också och måste välja om hon ska missa det och vara med sista matchen på innebandyn eller åka tidigare från innebandyn och vara med på dansen. Hade nog inte varit ett svårt val om det inte varit så att hon missat alla de tre första gångerna den här terminen och har varit väldigt laddad för att dansa. Men hon får faktiskt välja helt själv idag så vi får se hur det blir :)

Tänkte jag skulle bjuda på en liten utedagens såhär innan vi far iväg. Tog stativet och självutlösaren och tog mig ut i snöstormen igår och fy sjutton vad kallt och blåsigt och blött det var. Sån där riktig blötsnö som vi förstås inte ser ett spår av idag. Gårdagens bestod i a f av top Saint Tropez, pälsväst by Nature Collection, jeans Please och stövlar Ldir. Har nog nämnt det förut men Saint Tropez är verkligen mästare på att “kopiera” andra dyrare märken. Denna top inget undantag då jag tycker den är en ren rip-off på AJ117 Projects modell. Men vad gör det mig som konsument egentligen? Mindre än halva priset och jag kan inte se några kvalitetsskillnader. Kanske andra material men skön och mjuk och snygg tycker jag och då väljer i a f jag budgetalternativet

DSC_0806DSC_0807DSC_0808DSC_0809DSC_0810DSC_0812DSC_0814DSC_0815DSC_0816DSC_0821DSC_0822DSC_0820

Nu skynda skynda

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar