VivanDivan

VivanDivan

måndag 17 februari 2014

Zürich nästa

God morgon alla fina! Idag gick jag upp lite extra tidigt för att packa resväskan för idag bär det av till Schweiz, närmare bestämt Zürich för fyra dagars jobb där. Ska bli spännande för det är ett jättekul projekt men just den här veckan känns sådär att åka bort. Är ju fortfarande lite hängig i sviterna efter influensan och har en fruktansvärd hosta och huvudvärk som inte vill ge med sig samt att T ska ligga borta också i veckan så barnen kommer få bo hos mina föräldrar. Sånt känns ju alltid lite trist även om jag vet att de kommer få det hur bra som helst. Men just det där med rutinerna som blir lidande och det är ju lite trist :-( Men men, fyra dagar går fort och jag kommer ju hem på torsdag kväll igen. Dock har jag ingen aning om vad det finns för tillgång till wifi på hotellet så vi får se hur det blir med bloggandet. Ska försöka ta massa bilder i a f så får ni se när jag kommer hem om inte annat för lite sightseeing ska jag nog hinna med :)
Dagens idag blev i a f blus Valerie och jeans Please. Skor UGG…







Ha en finfin dag mina vänner! Nu ska jag pussa och krama lite extra på mina små och min man innan det är dags att fara.
Puss & Kram

/Vivvi

1 kommentar:

  1. Hoppas du får en fin resa. Blusen är underbar.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar