VivanDivan

VivanDivan

lördag 1 februari 2014

Triwa-klockor kan man inte få för många av…

God morgon! Igår var en sån där jag-är-så-effektiv-och-duktig-att-jag-sen-däckar-pladask-fredag. Och vad menar jag då med det? Jo, efter jobbet åkte jag och handlade, hämtade stora E, åkte hem och städade, lagade mat, tog rätt på en tvätt, åt mat, diskade undan, drack ett glas vin och sen hade jag så ont i ryggen/nacken att jag faktiskt gjorde mig iordning för natten, tog med de små upp i stora sängen och lade mig på spikmattan för att mysa lite med dem efter en lång vecka. De somnade dock rätt fort så då tog jag upp datorn och satte på en film. Thor: The Dark World blev det. Men…ni kan inte få någon recension för jag somnade nog helt på riktigt efter fem minuter. Sååå trött. Vaknade nån timme senare av att jag försökt vrida mig när jag låg på spikmattan vilket ju inte är någon hit. Slängde ner mattan på golvet och somnade om…zzzzz

Men idag pigg och glad och snart är det dags att fara iväg på innebandyträning. Jag tränar ju Emilias flicklag klockan 9 och sen har Felix träning direkt efter klockan 10 så det blir en förmiddag i idrottshallen. Sen ska Felix på kalas klockan 13 och då åker jag och Emilia och handlar lite smaskens till Melodifestivalen ikväll. Glömde helt bort det när jag handlade igår men det är klart man måste ha smaskens när det är Mello-premiär :-)

Ni som följt med här vet att jag älskar klockor och har några stycken. Vissa mer favoriter än andra och jag tror mitt absoluta favvo-märke när det gäller klockor är Triwa. Snygga, stilrena men med det där lilla extra samt att de faktiskt är rätt prisvärda. Har tre stycken och det senaste tillskottet är en gråblå variant i samma modell som jag har en brun. Den går liksom två varv runt handleden så det blir som att man har ett extra armband till. Gillar mycket och denna köpte jag sent i höstas när Country Dreams hade rea.

DSC_0694DSC_0693DSC_0695

Nu blir det lite frukostfix och sen börja dagens aktiviteter…

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar