VivanDivan

VivanDivan

fredag 31 januari 2014

Spikmatta is da shit

God morgon världen! Fredag idag igen och det känns verkligen som nyss det var det. Den här veckan har gått så fort att jag aldrig varit med om maken tror jag. Men skönt ändå med helg igen och den här helgen kommer det bli dels barnens olika träningar både lördag och söndag och sen ska båda småttingarna på kalas imorgon på olika ställen. Sen blir det självklart Melodifestival imorgon kväll. Årets TV-höjdpunkt och som vi längtat. Ska ju dessutom på finalen i Friends Arena i mars och det är något barnen (och mamman) verkligen ser fram emot. Jag hade ju köpt det i julklapp till familjen och det var en riktigt populär julklapp. :)

Igår låg jag på spikmattan säkert 4 timmar och faktum är att värken och stelheten i nacken släppte något. Idag har jag inte alls lika ont som igår och kan vrida huvudet också utan att skrika rätt ut. Spikmatta är verkligen något att satsa på för er som har ont men aldrig prövat. Jag lovar, den gör skillnad även om den kanske inte botar så just för såna här spänningar är den toppen. Oh yes!!! :)

Dagens stass idag blev top Monrow, kjol Vila, stövlar Ldir och sjal By Malene Birger.

DSC_0696DSC_0697DSC_0698DSC_0699DSC_0700DSC_0702DSC_0703DSC_0705DSC_0706

önskar er alla en underbar fredag!

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar