VivanDivan

VivanDivan

måndag 6 januari 2014

Ost- och kexmys

Jaha, så var den här dagen snart slut också. Har städat lite och fikat lite med de små och så har jag kollat klart på en superbra serie jag hittat som jag verkligen kan tipsa om. Crossing Lines heter den och det finns bara en säsong än så länge men den var jättebra. Tio avsnitt har jag plöjt här under ledigheten och ser redan fram emot nästa säsong :)

Nu blir det snart lite fajitas och sista-kvällen-på-hela-familjens-ledighet-mys. Jag och barnen är lediga imorgon men T går tillbaka till jobbet så det blir sista gemensamma lediga kvällen för den här julen. Emilia sa dock idag att det ska bli skönt och roligt att komma tillbaka till skolan. Träffa fröken och alla kompisarna som hon längtat efter. Och faktum är att jag känner lite likadant. Ska bli kul att ta tag i nya utmaningar och få använda hjärnan lite igen :)

Häromkvällen hade vi lite ost-och-kex-mys här hemma. Och gudars vad det är gott. Hittade flera glutenfria kex som var jättegoda och det var bra tur det :)

DSC_0091DSC_0092DSC_0095DSC_0099DSC_0100DSC_0101DSC_0103DSC_0104

Muuuumsigt värre och jag tror baske mig att det kan bli en repris ikväll då vi har myyyycket ostar och kex kvar i skåpen att sätta tänderna i. Och ett glas vin är faktiskt redan upphällt här så ja, det skulle vara gottigottgott…

…sen ska jag börja mitt nya liv…kanske….:-)

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar