VivanDivan

VivanDivan

torsdag 16 januari 2014

I’m back…sort of

Halloj vänner! Oj oj oj vilken pärs den här veckan har varit. Magsjuka är inte att leka med inte. Som tur är är det bara jag som drabbats. Familjen verkar vara immun mot eländet vilket ju är tur. Unnade mig dock att helt koppla bort allt vad bloggen heter här ett par dagar och bara tagit det lugnt. Har varit tvungen att jobba lite hemifrån och det har varit ungefär vad jag orkat med. Sen höll jag mig hemma en dag extra fast jag egentligen var frisk för att bespara kollegorna smittan. Så idag är första dagen tillbaka på jobbet och oj vad skönt även om den här dagen blev tung och hektisk och jag känner att krafterna inte är helt tillbaka än. Men imorgon ska vi iväg på konferens och det ska i a f bli superkul. Träffa kollegorna från de andra kontoren och kompetensöverföra lite. Alltid lika kul.

Här kommer i a f en trött dagens outfit som består av blus Vila, jeans G-star och skor UGG. Allt från förra året.

DSC_0484DSC_0485DSC_0486DSC_0488DSC_0489DSC_0490DSC_0491DSC_0492

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar