VivanDivan

VivanDivan

onsdag 8 januari 2014

Resten av dagens och att spela vändtia

God kväll alla glada! Hjälp vad jag är trött i huvudet just nu. Det blev en låååång första arbetsdag efter ledigheten med full fart hela dagen. En trevlig lunch med en kollega och sen fullt ös verkligen och jag kände mig verkligen jätteeffektiv. Men det tar på hjärnan med såna rivstarter så nu är jag lite trött i huvudet och kvällens aktivitet har bestått i något så avkopplande som ett par partier vändtia med lilleplutten. Han är verkligen sååå himla klipsk min son och det är inte lätt att slå honom på vändtia. Man behöver inte direkt fuska sig till en förlust om man säger så :) Men ack så avkopplande det är att spela såna sällskapsspel på kvällarna. Tror jag måste införa det som stressterapi för man har kul, slappnar av, hjärnan rensas från jobbtänk och dessutom gör man något tillsammans. Finns ju självklart annat än vändtia men en kortlek har man ju ofta till hands och man behöver inte plocka fram massa spelplaner och tärningar och allt vad det är utan blanda, ge och kör…

Imorse fick ni ju bara se halva min dagens, eller rättare sagt bara skorna så jag tänkte att jag kör ut lite bilder på resten också när jag ändå är inne och skriver :) Top Mos Mosh, jeans Please och sjal By Malene Birger (också ett reafynd till 70%)

DSC_0328DSC_0330DSC_0331DSC_0329DSC_0332DSC_0333DSC_0334

Natti natti raringar! Nu ska jag titta på Maria Wern. :-)

Puss & Kram
/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Lika snyggt som vanligt :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Otroligt fin outfit. sjalen var pricken över i. Kram!

    SvaraRadera
  3. Hur är denna ljuvliga top i stl? Får man fråga vilken stl du har? KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker den är normal i storlek. Jag har en storlek Small.

      Kram
      /Vivvi

      Radera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar