VivanDivan

VivanDivan

fredag 21 februari 2014

Oj, trodde det var vår på gång och lite zebrabyxor

God morgon alla glada! Fredag igen och jag är gräääääsligt trött måste jag faktiskt medge. Kom hem vid ett inatt och kunde inte somna på nån timme heller. Var dessutom jättehungrig så jag åt en gammal matlåda jag hittade i kylen och det kan ju också gjort sitt till att jag inte kunde somna. Helt hopplöst faktiskt när man är glutenintolerant såna här gånger. Det enda jag kunde äta i loungen innan flighten var frukt och på planet var det enbart chips jag kunde köpa. Hur B????? Men mer om det en annan gång. Nu måste jag ju bara uttrycka mitt missnöje med vädret som är utanför fönstret för tillfället. Igår eftermiddag satt vi ute på en liten uteservering i solen utan jacka i Zürich när vi väntade på planet och så kommer man hem till….SNÖSTORM!!!! Blåst, blötsnö och inte alls trevligt. Usch, bilen ser inte så kul ut att gå ut och börja skotta av. Nä fy och blä men jag måste väl ta tag i det nu. Sen iväg och jobba och ikväll ska barnen på skoldisco med maskerad. TV-figurer är temat och Emilia blev lätt för hon ville ha sina Monster High-kläder men Felix vill klä ut sig till Tintin tydligen och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på för att få honom lik Tintin. Men jag får väl googla lite bilder kanske :)

Dagens idag består av nånting som faktiskt låg i ett paket och väntade när jag kom hem igår kväll. Nya byxor från Love Forever med zebraprint och lite glittriga nästan. Såååå coola tycker jag och supersköna. Jättemycket stretch och sitter som en smäck. Mycket bra klickat då jag tycker de passar både nu med något lite mörkare till och till våren med en vit eller rosa blus kanske. Blir kanon :) Till idag har jag paljettröja från ChillNorway och skor UGG.

DSC_0132DSC_0133DSC_0134DSC_0135DSC_0136DSC_0137DSC_0138DSC_0139DSC_0141

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar