VivanDivan

VivanDivan

måndag 3 februari 2014

Ett missat telefonsamtal…hmmmm

Halloj vänner! Idag har jag och Felix bara haft det lugnt och skönt. Han har varit riktigt hängig och inte velat gjort annat än spela lite spel, pussla lite och kika på film. Och det är väl det vi har gjort idag…Nu är T och Emilia hemma och vi ska snart äta mina goda apelsin-kycklingklubbor med ingefära och annat gott. Det doftar verkligen ljuvligt från köket just nu. Lite julinspirerad doft mene vad gör det :)

Kikar bara in här en snabbis nu för att berätta om en sak som gav mig en del huvudbry idag. Jag såg att jag hade ett missat samtal på telefonen (ja, jag brukar ha en tendens att komma åt den där stänga-av-ljudet-knappen på sidan och då hör jag den inte). Kollade givetvis upp numret och blev lite förbryllad. Västerås konståkningsklubb? Vad sjutton kan de vilja mig? Nog för att Emilia pratat om att hon vill börja åka konståkning men det kan ju inte en konståkningsklubb veta om bara sådär liksom :). Nej, jag tror på teorin att de hade agenter ute och smög när jag var med familjen och åkte skridskor här i ishallen för ett par veckor sedan. Tror inte ni det? Måste ju vara mina makalöst graciösa moves som gjorde att de nu vill värva mig till klubben…eller? Annars har jag absolut ingen aaaaaning vad de ville??? :-)

DSC_0414DSC_0397DSC_0398DSC_0399DSC_0400DSC_0401

Ja, nej men så måste det ju vara….:-)

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar