VivanDivan

VivanDivan

tisdag 25 februari 2014

Alltså på riktigt...INTE igen!!!! :-(

Hej sötisar! Idag var jag både trött, på dåligt humör och sen hem och ville bara stänga in mig nånstans och tjura en stund! Meeen...vad möts jag av? Jo, T har stått i köket och gjort en riktig favoritvardagsrätt här hemma...pasta al Tonno. Och tänk, han har t o m ansträngt sig och gjort en egen till mig med glutenfri pasta. Huuuur gulligt? Och tända ljus och fint dukat också! Ja, för att citera lite från filmen Yrrol så kan jag ju inte bli annat än glad k*t och tacksam :-)



Meeen, nu till det trista med kvällen...Barnen hade redan ätit bär jag kom hem och jag hittade Emilia i soffan med dubbla filtar! Hon klagade på huvudvärk och var jättetäppt i näsan! Riktigt hängig och kokhet så jag tog fram tempen. Mycket riktigt feber...38.2 då för en timme sen och nu är den uppe på 39.2 så en hel grad på en timme har den stigit. Jag mitt naiva nöt som trodde vi skulle klara oss ett tag nu efter mastodont-influensan för ett par veckor sen men icke :-(



Ursäkta mobilbloggningen men sitter här med lillskruttan i knät....

Puss & Kram
/Vivvi


2 kommentarer:

  1. Ånej! Stackars Er. Sjukdom kommer sällan lägligt, men lite andrum kunde ni väl fått. Kram!

    SvaraRadera
  2. Ni har väl en jäkla otur! Hoppas hon kryar på sig snabbt. Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar