VivanDivan

VivanDivan

måndag 16 december 2013

Nedräkning börjar…december går alldeles för fort

God morgon! 16e december idag och usch vad tiden rusar iväg. Även om jag längtar till julledighet och julafton så är det ju egentligen nu såhär innan jul som det är som bäst. Helt klart bästa månaden på året alla kategorier för mig. Jag äääälskar december med allt vad det innebär av julpynt, ljus, julklappsplanering, glögg, förväntansfulla små barn mm mm och när julen väl är här sen den 24e går det ju sååå fort tills allt är slut och det är bara januari och mörker kvar ända till våren. Ja, inte riktigt så illa som det låter men januari, februari och mars tycker jag vi kan skrota faktiskt. Sååå långa, mörka och trista månader.

Så ta det lite lugnt nu december så jag hinner njuta riktigt. :-)

Dagens idag blev byxor Day, blus Custommade och skor Ash. Halsbandet är U it’s You från Tullhuset Living. Sååå fint i mässing och bra mycket billigare än guld. Lite sugen på matchande örhängen till faktiskt…snääälla Tomten :)

DSC_0787DSC_0788DSC_0789DSC_0790DSC_0791DSC_0792DSC_0793DSC_0795DSC_0797

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar