VivanDivan

VivanDivan

söndag 15 december 2013

Morgonstund i december

God morgon alla underbara! Hoppas ni har en lika underbar söndagsmorgon som jag. Vaknade tidigt och smög ner och lade mig i min lilla soffhörna, tände ljus och njöt av en god kopp te, Twilight-maraton och bara ren avkoppling. En stund senare kom mina små ner och nu hörs deras glada skratt till lek med Playmobil i vardagsrummet. Och yepp, de har stökat till hela vardagsrummet med leksaker men vad gör det? De är glada och leker och de är sams. Och mami får unna sig lite tid med en bra film och bara ha det bra…

DSC_0779DSC_0781DSC_0782DSC_0783DSC_0784DSC_0785

Det är ju just de här stunderna….

Senare idag ska vi baka pepparkakor och så står det kalas på schemat för både Emilia och Felix. Men mest av allt ska jag se till att bara ta tillvara på tiden och ladda för en sista arbetsvecka innan jul…

Ha det gott vänner

Puss & Kram
/Vivvi

1 kommentar:

  1. Det låter som om ni har en perfekt start på tredje advent. Kramar

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar