VivanDivan

VivanDivan

lördag 14 december 2013

Luciafirande och fika i förskoleklass

Halloj i decembermörkret! Här ligger jag nu i matkoma efter en god middag och tittar på en helt värdelös film på ena halvan av datorn och bloggar lite på den andra halvan. Multitasking kallas det he he…

Tänkte jag skulle visa lite bilder från det fina luciafirandet vi var på i torsdags på skolan med Felix förskoleklass. Sååå fint de sjöng barnen och det kom en liten rörd-tår i ögat. Lille prinsen var så fin liten tomte och fick mammas hjärta att smälta.

DSC_0631_2

Min lilla tomte

DSC_0635DSC_0636

Efteråt var det fika och vi hade med oss pepparkakor, festis och lussekatter. Hittade dock inga till mig så jag fick vara utan men lika glad var jag för det :-)

DSC_0639DSC_0641DSC_0642DSC_0643DSC_0646DSC_0648

Nu ska jag försöka hitta någon bättre film att kika på här tror jag…

Puss & Kram

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar