VivanDivan

VivanDivan

fredag 20 december 2013

Budget-tips Please Jeans

God morgon vänner! Glömde totalt av att blogga imorse. Här har jag varit hemma själv sen jag skjutsat barnen till skolan för en sista skoldag. Själv har jag semester och njuter av lugnet här hemma alldeles ensam. Känns lite underligt att vara helt själv hemma och bara kunna vara liksom. Busade lite och poppade en skål popcorn till frukost…knasigt jag vet men det kändes motiverat då he he…

Tänkte jag skulle tipsa er om en budgetvariant av Please som jag upptäckte här i veckan i lilla butiken Jeansbutiken i Västerås. De har verkligen fått in sååå himla mycket fint och till mycket bra priser. Bl a dessa jeans som fanns i flera olika utföranden och till priser från 499 – 599 kr. Dessa med strass-blingbling och hängslen betalade jag 599 kr för och det är ju en tredjedel nästan av vad ett par bling-jeans från Please kostar och modellen är ju nästan identisk. Blue Rags heter märket och jag har strlk 24/32 vilket jag tycker är jämförbart med Please XXS (kanske något mindre då Please brukar vara lite stora åt mig).

Till jeansen har jag tröja ChillNorway (förra året) och boots UGG.

DSC_0862DSC_0863DSC_0868DSC_0869DSC_0870DSC_0871DSC_0872DSC_0873

Jahapp, det var dagens tips. Nu ska jag unna mig en stunds filmtittande i soffan innan det är dags att hämta mina små igen

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar