VivanDivan

VivanDivan

lördag 28 december 2013

Mina reafavoriter…SJU outfits att fynda…

God kväll alla söta! Vet ni, idag måste jag ha slappnat av så totalt för gör jag det slår det aldrig fel att jag får jordens huvudvärk. Var ju ensam här i några timmar alldeles för mig själv och då slog det till förstås. Gaaaah, borde det inte vara tvärtom? Att man får huvudvärk när man är stressad och i farten? Stämmer inte på mig i a f för sån här huvudvärk får jag ofta när jag är totalt nedvarvad och det kanske i o f är logiskt. Då har man liksom “tid” att få huvudvärk…

Nåja, tog precis en tablett nu och softar lite här medans T och barnen snart ska börja med maten. Ikväll skippar vi julmat och kör på tacos. Känns välkommet efter all skinka, sill och köttbullar.

Något annat jag roat mig med idag är att surfa runt i webshopparnas reor. Några klick har det blivit men fick så idén att jag skulle leka lite med kollage och jag valde därför ut en hög med favoriter och kombinerade ihop sju favvo-kombos med enbart reaplagg. Tänkte jag skulle bjuda er på det som lite inspo idag. So, håll tillgodo mina vänner…

Reafavoriter3

Reafavoriter1

Reafavoriter2

Reafavoriter4

Reafavoriter5

Reafavoriter6

Reafavoriter7

(Bilderna är lånade från Nelly, Zalando, Bubbleroom, Millami, FactoryMalmö och Boozt. )

Vad tyciker ni?  Nåt ni gillar?

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar