VivanDivan

VivanDivan

fredag 14 mars 2014

Tjoho it’s Friday

God morgon! Fredag idag och det känns nästan som ett välkommet äntligen! Den här veckan har varit galet låååång känns det som och tror det kan bero på att det var länge sen jag jobbade “normalt” en hel femdagarsvecka på plats på kontoret liksom. Har ju varit ute och flängt, vabbat, varit sjuk, kurser mm som gjort att det ofta inte blivit fem hela arbetsdagar i sträck. Men veckan är i o f inte slut för jag har lite jobb att ta igen i helgen också men dock, det är fredag och fredagar är ju verkligen veckans bästa dag. Känns kul att gå upp, kul att åka till jobbet, kul att vara på jobbet och kul att åka hem till fredagsmys. Halvstädat hemma i a f men jag hann inte riktigt klart igår. Har dock tryckt in i min hjärna att nä, det behöver inte vara tiptop, det duger det lilla jag hann igår. Man får lov att släppa lite på vissa saker när tiden inte riktigt räcker till. Ikväll har jag som målsättning att dra av med snabeldraken på nedervåningen och that’s it. Resten sprider jag ut över helgen. Tacos står på menyn ikväll och ibland har jag funderat på hur många det egentligen är som äter tacos på fredagar? Måste ju vara den vanligaste fredagsmaten i vårt avlånga land och det är ju lite kul. När jag var liten fanns inte ens tacos. Då var det hemlagad pizza eller kött och pommes frites och beasås som stod på menyn på fredagarna. Men nu är tacos en väldigt vanligt återkommande fredagsmiddag i a f hos oss :)

Dagens outfit idag består av blus By Malene Birger, jeans G-star och skor Ash.

DSC_0542DSC_0544DSC_0543DSC_0545DSC_0546DSC_0549DSC_0550

Nu kör vi lite fredag då…

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar