VivanDivan

VivanDivan

fredag 7 mars 2014

Dagens som räknar ner till om ett dygn…

Halloj i stugorna! Lite snabb lunchbloggning här för att slänga ut min dagens outfit som jag fotade imorse men hann inte riktigt med att få ut det till er :). Vet ni om ett dygn är vi på Friends Arena i Stockholm för att se genrepet av Melodifestivalfinalen. Snacka om spända hela familjen. Jag valde att boka genrepet eftersom småttingarna kanske inte orkar med stora finalen på kvällen. Vore ju trist om de somnade. Funkar det bra imorgon och de gillar det ska jag försöka boka finalen nästa år :) Det är första gången för mig med och jag tycker verkligen det ska bli jättekul. Vi har bokat hotell och gör det till en miniweekend. Emilia har redan packat och är så laddad snuttan. Bästa julklappen ever tror jag detta kommer bli (de fick biljetterna i julklapp).

Men så var det ju den där utlovade dagens. Inget märkvärdigt utan tog jeans och blus G-star, skor UGG och kavaj/jacka Lindex

DSC_0377DSC_0378DSC_0379DSC_0380DSC_0381DSC_0382DSC_0384DSC_0386DSC_0387

Ha det gott alla fina så hörs vi senare…

Puss & Kram

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Snygg kavaj!
    Härligt med Festivalen på plats.
    Var förra året på Friends Arena.....tar ju en stund ta sig dit...enklare med Globen.
    Ha en toppen helg!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Vad kul att se mellon....riktigt snygga skor! Kram Anette

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar