VivanDivan

VivanDivan

lördag 22 mars 2014

Mellomys på ett hotellrum

God morgon vänner! Idag laddar jag rejält med bästa spellistan i lurarna och går omkring här hemma och donar lite inför dagens/kvällens tjejklubbsträff. Har absolut INGEN aning vad jag ska ha på mig ikväll så det pågår lite garderobsrotning här också när de andra fortfarande sover. Det enda vi vet är att vi ska ha med badkläder och piff och fix till kvällen. Ska bli såååå himla kul att träffa brudarna idag. Vi börjar med en liten fördrink vid ett och sen fortsätter vi iväg på äventyr som alltså är hemliga för alla som inte är arrangörer. Vill ni veta vad vi pysslar med så är det bara att gå in och följa mig på Instagram för där kommer jag försöka vara lite aktiv :) @VivviLouice heter jag där.

Men först tänkte jag gå tillbaka i tiden två veckor när vi var i Stockholm på Melodifestivalfinal hela familjen. En oförglömlig helg med mycket mys och upplevelser. Vi såg ju genrepet på dagen så på kvällen var tanken att vi skulle se stora finalen på hotellrummet med massa mys. Men först blev det ett dopp i bubbelpoolen förstås…

DSC_0464DSC_0468DSC_0471DSC_0473DSC_0475DSC_0481DSC_0486

Efter badet dukade vi upp mysigaste “buffén” med gott som vi alla gillar och alla var med och valde vad vi skulle handla. Givetvis champagne till mamman och pappan. Rosa blev det till schlagerfestivalens ära :)

DSC_0431DSC_0440DSC_0437DSC_0445DSC_0448DSC_0450DSC_0449DSC_0456DSC_0459DSC_0461DSC_0462DSC_0463

Och Sanna tog ju hem det hela vilket gjorde mamman glad men barnen var inte så nöjda då de höll på Yohio och Ace Wilder som ju också var bra men som sagt, jag var nöjd :-)

Nu ska jag fortsätta lite här och sen blir det innebandy med de små innan roligheterna börjar med tjejklubben.

Ha en fin lördag. Ni får se sen vad jag valde för stass till kvällen

Puss & Kram

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar