VivanDivan

VivanDivan

onsdag 19 mars 2014

Ett par Guess i närbild

God morgon alla rara! Idag är det jobba-hemma-dag och jag började med en tallrik glass till frukost…tssss busigt va? T tog med kottarna till skolan och jag har börjat jobba tidigt här. Har en deadline imorgon så idag blir det stort fokus och då är det skönt att isolera sig lite hemma. Den andra anledningen att jag sitter hemma är att Felix ska till skolläkaren och sen även utvecklingssamtal. Så det blir lite farande och jag misstänker även att jag kommer få sitta i kväll och jobba så jag blir klar men det är galet kul uppdrag så jag är superladdad :-) Glassen var ju inte helt fel heller för att börja den här dagen bra. (Och nej jag brukar inte äta glass till frukost men såna här dagar när man behöver lite pepp och är ensam hemma och vet om den där goda gräddglassen med Nogger-smak som ligger i frysen så får man fuska lite).

Jag har slagit till på ett par vårskor förresten som ni väl skymtade i min dagens igår. Ville ha ett par ljusa mocca-boots liknande mina svarta Ash som jag älskar och i stort sett bor i och hittade då dessa på Zalando. Tyckte de var superläckra med lite Cowboy-stil och jättesköna dessutom så jag är supernöjd :)

DSC_0711DSC_0713DSC_0714

Nu back to work. Ha en finfin dag alla söta så hörs vi senare.

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar