VivanDivan

VivanDivan

måndag 3 mars 2014

Att sitta på en uteservering i mars

God morgon alla rara! Inatt har jag sovit så sjukt dåligt. Försökte hålla mig lite uppdaterad i Oscars-dramat och låg och halvtittade. Och från tre har jag inte sovit alls. Värdelöst då det är konferens idag och jag behöver verkligen vara pigg. Kanske måste stanna och införskaffa några Red Bulls för att kunna hålla mig vaken.

I förrgår var vi ju nere och gjorde Oxford Street med omgivning och tog en lång härlig lunch på en mysig bakgata där det inte var så mycket folk. Det fanns en Italiensk liten restaurang där man kunde sitta ute under infralampor och det slog vi till på. Såååå skönt att sitta ute i det då vackra vädret och njuta länge och väl med god mat och ett glas vitt vin. Underbart

DSC_0228DSC_0231DSC_0233DSC_0234DSC_0236DSC_0237DSC_0238DSC_0239DSC_0240DSC_0241DSC_0242DSC_0243DSC_0244DSC_0245

Avslutade med en bild på syrrans snygga Furla-väska. Jag är ju lite off när det gäller handväskor och släpar på samma gamla varenda dag men hon är en riktig väsktjej och har galet många fina handväskor. Hade aldrig hört talas om Furla (sa ju att jag var off) men snygg var den :-)

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar