VivanDivan

VivanDivan

onsdag 26 mars 2014

************** BLOPPIS **************

Halloj där! Här kommer den utlovade bloppisen. Jag skickar helst med postens skicka lätt för 54 kr som är spårbar för både din och min säkerhet och trygghet. Vill du ha annat fraktalternativ hör av dig så fixar jag det men då blir det på eget ansvar. Alla storlekar står invid plagget. Jag mäter gärna eller svarar på frågor om det är något ni undrar :) Jag tycker det är jättesvårt med priser och har bara satt ut prisförslag. Jag vill gärna inte ha skambud men fråga gärna om ni är sugna på nåt men inte sugna på priset :)
Jag kommer uppdatera Till Salu-inlägget här bredvid så att det går lätt att hitta alla plaggen. Klicka bara på bilden “Till SALU” i högermenyn så hittar ni mer saker som jag säljer just nu
Vid intresse maila mig på vivandivangoesfashion@gmail.com

OBS! AVSLUTAD!

1.  Jättefin skjorta från Odd Mollys höstkollektion 2013. Storleken är 0 och den är helt ny och aldrig använd, endast provad. Stooor i storlek och tycker den är stor åt mig. Pris 699 kr
DSC_0082DSC_0085DSC_0083DSC_0084
2. Sååå fin coctailklänning från Valerie i underbart grön sammet med guldbroderier. Köpte den för att ha på bröllop men den blev aldrig använd. Strorlek 34 och tycker den är som en normal strlk XS (34). Pris 699 kr
DSC_0086DSC_0087DSC_0089
3. Linne från Odd Molly i siden. Färg Powder och storleken är 2. Fattar inte vad jag tänkte med då den är lite stor åt mig och har bara blivit använd ett par gånger. Jättefint skick om än lite skrynklig på bilderna men vågar inte stryka den nu ifall jag skulle sabba den. Inga dragningar eller så i sömmar utan jättefin som sagt. Pris 350 kr
DSC_0095DSC_0098DSC_0097
4. Sååå fin paljettkavaj i guld från Valerie med underbart löstagbart skärp med pärlor och stenar. Ett riktit mästerverk och tyvärr har den aldrig blivit använd av mig. Mycket dyr i inköp. Storlek 34 och tycker den är normal i storlek. Pris 1500 kr
DSC_0099DSC_0100DSC_0101
5. Supersöt liten blus i tunn flanell från Odd Molly. Marinblå med vita detaljer och vinröda broderier. Storlek 1. Fint begagnat skick, inga skavanker. Storlek 1. Pris 399 kr SÅLD
DSC_0103DSC_0105DSC_0104
6. Underbar klänning från Odd Molly i mjukaste krossade sammeten med broderad spets i ryggen och ärmsluten. Har fått så mycket beröm när jag haft den men tyvärr har den blivit hängande. Storlek 1 och normal i storlek. Pris 899 kr
DSC_0106DSC_0109DSC_0107DSC_0108
7. Såå söt och speciell klänning från Odd Molly i härlig patchwork med olika tyger och paljettblommor i ringningen. Använd två gånger tror jag och i jättefint skick. Storlek 0 men stor i storlek. Pris 899 kr
DSC_0110DSC_0113DSC_0112
8. Ljuvlig klänning från Ester Elenora i grått skirt tyg med rosa prickar. One Size och passar nog bäst en 38-40. Pris 550 kr
DSC_0114DSC_0115
9. Tuff klänning i leopard från MonRow. Strlk Small och normal till lite stor i storelk. Resår i midja och ärmslut och volang längst ner. Leopard är ju aldrig fel  Pris 250 kr SÅLD
DSC_0118DSC_0119DSC_0120DSC_0121
10. Söt tunika i powder från Odd Molly. Broderade detaljer och dragkedja i sidan. Storlek 1 och i jättefint skick. Pris 499 kr SÅLD
DSC_0122DSC_0123DSC_0124
11. Tröja från Cindstory med silverglittriga änglavingar. Storlek S/M och tycker den är stor i storlek. Använd men i fint skick. Går att ha med vingarna både fram och bak. Pris 250 kr
DSC_0125DSC_0126
12. Söt blus från Odd Molly i jättefint skick. Knyt bak och underbara rosbroderier fram. Lite rödrosa i färgen med lila inslag. Storlek 0 och stor i storlek tycker jag. Pris 399 kr
DSC_0130DSC_0133DSC_0131
13. Jättefina jeans från Odd Molly i gråbeige färg med broderier på benen. Lite kortare modell med råa kanter nedtill. Använda en gång och i jättefint skick. Storleken är 0 men tycker de är stora i storlek. Större än de första broderade som kom för några år sedan tycker jag. Pris 550 kr
DSC_0134DSC_0135DSC_0136DSC_0137
Vet ni, jag har massa mer men jag får fylla på lite här under veckan tror jag. Har kört ihop sig lite så jag måste jobba lite till ikväll. Men ni får hålla tillgodo med dessa så länge. Som sagt så hann ett par saker bli sålda innan bloppisen kom upp men jag lovar att fylla på med mer saker. Och funderar ni på något plagg jag har som ni är sugna på så fråga om jag har lust att släppa det :-) Måste verkligen rensa i garderoben nu…
Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar