VivanDivan

VivanDivan

söndag 23 mars 2014

Söt stjärntröja från 365 Three-Sixty-Five MQ

God morgon vänner! Eller ja god och god…här är den inte speciellt god…fy sjutton vad sliten jag är idag. Men men, det är väl smällar man får ta när man har kul ute med brudarna :). Hade verkligen såååå himla kul med bad i badtunna, myslunch i relaxen och sen god middag ute. Blev inte så sent dock för partylivet i pyttestan är ju inte det bästa inte så jag var nog hemma runt elva (låter riktigt mossigt va?) men det kändes verkligen som att det räckte gott. Massa härliga skratt och samtal med bästa brudarna. Underbara vänner :-) Ni kanske får se lite bilder senare men just nu orkar jag inte resa mig från soffan och hämta kameran…ja så illa är det…

Här är det riktigt vårigt ute och egentligen skulle man ju ta sig ut en stund men näää, soffan får duga bra idag. Felix är ute och kör fyrhjuling och T klipper häckarna. Emilia var ute en stund men håller nu på att göra sig iordning för kalas som hon ska på på eftermiddagen.

På tal om Emilia så kom jag ju på att jag shoppade en liten sak när hon och jag var iväg på mamma-Emilia-dag förra veckan. Älskar verkligen rosa just nu och den här var så himla söt. Enkel med stjärnor från MQ och märket heter 365 Three-Sixty-Five. 299 kr och så hade jag en bonuscheck så den kostade mig totalt 150 kr. Riktigt bra eller hur? :) Finns även i deras webshop här

DSC_0628DSC_0626DSC_0627

Lovely pink…:)

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar