VivanDivan

VivanDivan

måndag 31 december 2012

****** GOTT NYTT ÅR ******

Kikar bara in en snabbis igen för att önska alla er underbara läsare ett riktigt Gott Nytt År. Ni förgyller verkligen min vardag med era kommentarer även om jag på senaste tiden varit jättedålig på att svara och kanske inte så aktiv hos andra. Men jag läser och blir glad för allt och ett av mina nyårslöften är att bli effektivare med det jag gör så jag hinner med allt jag vill göra utan att känna stress och ångest. :)

Så ett riktigt gott nytt år till er alla fina, ni är värdefulla ska ni veta…

gottNyttt

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

13 kommentarer:

  1. Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!
    Vi ses nästa år!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År! Jag kanske inte kommenterar så ofta, men jag läser din blogg med glädje! Både vardagsbestyr och kläder/outfits är mysiga, och inspirerar att själv bli lite modigare i klädstilen. Kram /Ellenor

    SvaraRadera
  3. Önskar Dig ett Gott nytt 2013. Du är en sann inspiratör och det är alltid lika kul att "kika in" hos dig. Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag önskar dig och din familj ett riktigt gott nytt år och ett finfint 2013
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  5. Gott nytt år vackra du! KRAMAR

    SvaraRadera
  6. Gott nytt år och tack för all inspiration 2012! ser fram emot att följa dig under 2013. kram Nilla

    SvaraRadera
  7. GOTT NYTT ÅR FINASTE VIVVI!
    Tack för året som varit.
    Kram!!

    SvaraRadera
  8. Tack för detta år tack för en superbare blogg och hoppas 2013 blir ett ännu bättre år men allt fint det kan innehålla å skiten kan hålla sig borta !! Vi satsar på det :)!! GOTT NYTT ÅR

    Stooor nyårskraam
    /Tina

    SvaraRadera
  9. Troligtvis så kommer ångesten och stressen inte bara försvinna... Har läst nu och då och ser ett mönster och dina försök att släta över det uppenbara! Jag hoppas precis som övriga att 2013 blir ett bättre år på många sätt! Skiten slipper vi nog tyvärr inte, det finns inget skrupelfritt liv.
    Annso

    SvaraRadera
  10. Tack alla för era hälsningar! Ett riktigt gott nytt år önskar jag er också :)

    Och till Annso: Jag vet inte vad du menar för uppenbara mönster som jag försöker släta över men jag försöker vara positiv och tänka på varje nytt år som nya möjligheter. 2012 har varit ett tufft år på många sätt men visst kan vi bli av med en massa "skit". Det tror jag i a f och hoppas du också får ett bra 2013. Jag tänker göra MITT allra bästa för att just MITT och min familjs år kommer bli det bästa nånsin :)

    Kramar till er alla ♥
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar