VivanDivan

VivanDivan

lördag 22 december 2012

Utedagens military style och Leeamys

Halloj därute. Här är det dåligt med uppdateringarna minsann. Igår kväll blev det jättesent hem från Västerås. Spenderade hela dagen i stort sett med systerdottern och vi hade sååå himla mysigt. Kul att få vara med henne på tu man hand nån gång såhär. När hon var liten och jag var singel och bodde i Västerås träffade jag henne i stort sett dagligen. Blir inte lika ofta nu och därför är det så mysigt de gånger vi får lite egentid. Min fina, fina Leea…Vi shoppade julklappar, strosade runt på stan, åt god pastasallad till lunch och så hämtade vi min andra syster på flygplatsen. Underbart att träffa henne igen och hon hade nye australiensiske pojkvännen med sig också. Sååå trevlig kille och jag är sååå glad för deras skull :)

Och får man inte nog av Leea-mys går man upp klockan sju och åker till Västerås idag också för att hämta henne. Systeryster jobbar och jag tyckte Leea kunde få vara här istället för att vara själv hemma. Passade då också på att gå in på Bauhaus och köpa en stor pilkorg som jag ska ha granen in. Kommer bli så fint så…

Fiiina tjejen….

IMG_2388

Själv åt jag en sallad med lax och räkor…muuums…

IMG_2389

Innan jag for iväg hann jag dock ta lite dagens pics utanför huset och det blev nya jeans från Please i militärmönster. Sååå coola tycker jag själv :) Till har jag tröja Hunky Dory star knit, sjal Ester Elenora och stövlar Fiorentini Baker. Många säger att de nya leveranserna av Please-jeans är mycket mindre än förut men det gäller inte dessa. Jag tog min normala XXS och de sitter som mina andra Please…bara så ni vet :)

P1260348P1260353P1260352P1260351P1260350P1260349

Jeansen finns bl a på Tintinstyle där jag beställde dem :)

Nu ska jag fortsätta lite julstädning här hemma men känner mig sååå himla lugn. Julklappar klart, huset nästan färdigstädat, ingen julmat direkt som behöver fixas förrutom skinka och en julkaka som jag ska ta med på julafton…

Puss & Kram

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Roligt med de där syskonbarnen :-) Jag hoppas jag ska få ett sånt förhållande med lilla hjärtegrynet när hon växer till sig, det hade betytt mycket.

    Snygg du är - som vanligt! Jättecoola byxor!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Önskar dig o din fina familj en riktig God Jul. Julkramisar Tina

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar