VivanDivan

VivanDivan

måndag 3 december 2012

Sponsrad video: Partytoppar från KappAhl

Halloj i stugorna! I helgen var jag in på KappAhl en sväng och kikade. Främst för att kika till barnen för båda behöver nånting fint till julafton och det finns ju både prisvärt och fint på KappAhl. Emilia vill ha nåt guldigt och Felix nåt coolt och det fanns massa att välja på. Såg då också jättemycket fint till dam som jag skulle kunna tänka mig. Kolla in filmen här får ni se. Blev jättekär i det glittriga linnet som skulle vara ett perfekt partylinne...

(Sponsrad film av KappAhl)

♥ Puss & Kram ♥

2 kommentarer:

  1. Det linnet hänger i min garderob, och det är lika fint som på filmen:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Coolt paljettlinne! Måste jag spana in. Jag ska på disco showen som är på Aros Congress center i V-ås om drygt 2 veckor, har kommit på att man borde ju vara lite discoflärdig då! kram Milla

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar