VivanDivan

VivanDivan

fredag 7 december 2012

Julklappsbyte är ju så svårt och gosigaste sjalen från Plain Vanilla

God morgon bloggisar! Idag har jag försovit mig för första gången på flera år tror jag. Telefonen som jag brukar ha som väckarklocka hade dött inatt så jag vaknade ungefär en halvtimme senare än jag brukar. Men man blir ju mer effektiv i de situationern så vi kommer inte bli så sena ändå :)

Ikväll har vi julfest på jobbet och det innebär också julklappsbyte vilket jag förstås har glömt och måste fixa på lunchen. Max 100 kr får julklappen kosta och ska gärna vara lite rolig med ett kul rim också. Får fundera lite men har nån nåt tips såhär innan lunch så är det jättevälkommet…

Idag inviger jag en sjal som jag beställde från Plain Vanilla här förra veckan. Minns ni paketet som var postförskott men kom direkt i lådan? Det var sjalen det som de gulliga tjejerna på Plain Vanilla hjälpte mig och skickade direkt från huvudkontoret då jag inte hittade den i nån webshop. Sååå mjuk och go att vira in sig i. Finns i andra färger också för er som är intresserade…

Till sjalen har jag jeans och top från G-star och skor Friis & Co.

P1260188P1260187P1260186P1260185P1260183P1260184P1260182P1260181P1260180P1260175P1260173

Det blev verkligen jättekassa bilder och sjalen förtjänar något bättre så i helgen går jag ut och tar bilder så får ni se den lite bättre. OK? Så, nu måste jag skynda mig iväg till jobbet. Ha en fin fredag vänner så hörs vi

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Den verkar supermysig! Jag köpte i förrgår en ljuvlig sak från Plain Vanilla - Mongolian Vest i grått, helt kantad med härligt fluff!!! Är såå skön - kan rekomenderas varmt.

    kram
    Helena

    SvaraRadera
  2. Låter som en mysig fredag med julfest på jobbet.Kanon snygg outfit och toksnygg sjal.Ha en mysig fredag underbara du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Ser jättemysig ut! Ha så kul ikväll!!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Fab as usual !! Ha/hoppas julbordet och julklappen med rim blev lyckat !!

    KRAM snygging

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar