VivanDivan

VivanDivan

måndag 17 december 2012

De där j-a förkylningarna…

God morgon bloggisar! Jag trodde inte det var sant imorse när jag vaknade. Genomtäppt i snoken och jätteont i halsen. Känner mig riktigt risig faktiskt och det passar ju inte alls en vecka som denna då det är fullspäckat schema dygnet runt känns det som. De där himla förkylningarna går ju i ett här hemma den här hösten. Minst en i familjen är förkyld hela tiden. Helt makalöst. Hur har ni andra det? Mycket förkylningar den här hösten? Jag är helt övertygad om att det är den dåliga sommaren och bristen på sol som gör att man får sämre immunförsvar. Inget vetenskapligt men man måste ju ha nåt att skylla på :-)

Emilias tand som varit lös nu i en månad har nu blivit jättelös och jag får INTE borsta tänderna på henne för hon är livrädd att det ska göra ont när den lossnar. Och nu har det kommit upp inte mindre än två tänder bakom och det ser jätteroligt ut. Bara de inte blir alldeles snea nu för att de andra sitter kvar framför….

Fyra dagar kvar nu innan jul att jobba och sen blir det långledigt så nu tar jag ett djupt andetag och kör på nu :)

Dagens idag blev tröja AJ 117 Project, väst Vila (gammal), jeans Please, skärp Rehard, halsband Unica of Sweden och skor Friis & Co.

P1260311P1260312P1260313P1260307P1260309P1260308P1260304P1260303P1260305

Så nu kör vi nedräkning vänner…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Så fint! Det ser så himla mysigt ut med en pälsväst. Tror jag ska spana in en sådan vid tillfälle. Kram!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar