VivanDivan

VivanDivan

onsdag 19 december 2012

Blixthalka och välta långtradare

God morgon alla söta! En stor varning till alla er som måste ut och köra på vägarna idag! Det är verkligen blixthalka. Skjutsade precis in barnen till förskolan och det gick inte snabbt. Jag har dock lite tur för T ringde precis innan vi skulle åka (han åker tidigare) och berättade att en långtradare vält tvärs över vägen så det var helstopp vilket innebär att jag inte kommer till jobbet förrän den är borta. Men med den vetskapen kunde jag ju stanna till hemma efter jag lämnat barnen nu och jobbar hemifrån nån timme tills de fått bort den. Men jag lyssnar på radion nu och det verkar vara mycket olyckor och snorhalt ute. Så ta det lugnt idag mina vänner när ni ska ut på vägarna…

Dagens outfit idag blev Odd Molly Wigwam dress strlk 0, kofta Odd Molly Paisley Cardigan lite brown strlk 1, jeans G-star och stövlar Timberland Muklukks.

P1260326P1260325P1260324P1260323P1260322

Ha en fin dag och som sagt, ta det lugnt i trafiken

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Usch ja! Vilken tur att det var igår jag åkte E18 till Kista, idag sitter jag hemma och jobbar. Det märktes igår när man åkte hem att det var halka på G. Och så snöar det igen... Läste även på vlt.se om en stackare som krockat med en stolpe då han blivit akut magsjuk, stackaren. kram Milla

    SvaraRadera
  2. Ja det gäller att ta det lite lugnt.

    Vilken fin klänning! Är på jakt efter någon fin till jul. Ska nog ta en sväng till Odd Mollybutiken.

    Ha det gott!
    Malin

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar