VivanDivan

VivanDivan

söndag 12 december 2010

När f-n blev jag en klänningstjej

Satt och funderade lite och det är väldigt mycket klänningar nu. Har alltid varit en jeanstjej och nu är det väldigt sällan jag drar på mig ett par. Måste ändras på. Så idag kör jag klassiskt Dr Denim färdigslitna och svart kråsskjorta från nånstans jag inte minns. Stenåldersgammal men jag gillar den. Skärpet är också sååå gammalt Fornarina som jag aldrig tröttnar på. Sen insåg jag att jag frös så då blev det ulltröja från Lyle & Scott som jag köpt i xs på herravdelningen. Riktigt klassiskt….Halsbandet är Rocy by Sweden och skorna Friis & Co.

Dr Denim jeans kan jag verkligen tipsa om. Bra pris och sååå sköna. Dessa är nog de mjukaste jeans jag äger och man slapp trascha dem själv. Med ett par nätstrumpbyxor under håller man ju värmen lite också. :-)

P1040234

P1040225P1040232P1040231P1040228P1040223P1040224

Igår hjälpte Felix mig med matlagningen. Han är tre år och gjorde hela salladen själv med sallad, gurka, tomat och majs. Lite stora bitar men vad gör det. Sen hjälpte han till vid spisen också och skulle röra i grytan. Men man får hålla koll på honom som ni ser. Blir så ivrig så stolen räcker inte utan han måste upp på bänken.

P1040222

Nu ska vi iväg på Bamsegympa-avslutning om nån timme så nu ska kamerabatterierna laddas igen….Smile

Vi höres kära bloggisar

Puss & Kram

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Just precis den outfit:en du har är såå himla snygg!!Jag väntar fortfarande på mina Dr Denim och OM jag kan ha dem skall jag köpa nätstrumpor och ha på personalfesten, med Odd Molly lacie tank, vad tror du om det? Kram kram

    SvaraRadera
  2. H: Tror jag blir supersnyggt! Riktig partyoutfit. Nätstrumpbyxor har de riktigt bra och billiga både på Lindex och H&M som ett tips :-)
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar